Čtvrtý den hřebenovky pro nás opět začal slunečným počasím, což nás i přes předchozí náročný den namotivovalo k dalšímu výkonu, za který nás už dopředu naše nohy nenáviděly – po tom co se ubytujeme, a samozřejmě dostatečně posilníme na chatě Hannoverhaus (2 565m), si střihnout ještě výstup na nedaleký Ankogel (3 252m).

Kvůli zmíněnému plánu jsme raději vyráželi brzy – i když cesta nebyla nijak náročná a nečekalo nás žádné velké stoupání, přece jen jsme to měli na chatu cca 4 hodiny.

Chata Hannoverhaus se nachází u horní stanice lanovky, takže nebylo divu, že jsme si připadali spíše jako na „Václaváku“, než někde vysoko v horách. Možná i proto chata připomíná spíše luxusní vysokohorský hotel, čemuž odpovídala i cena – asi nikdy jsem nezaplatila 30 euro za spaní ve společných ložnicích. I když nutno uznat, že pokoje byly opravdu parádní.

Nicméně, když jsme dorazili na chatu, počasí už tak optimistické nebylo, takže jsme se raději rozhodli odložit výstup na Ankogel až na následující den. Abychom se ale celé odpoledne jen neváleli na pokoji, vyrazili jsme alespoň na krátký výšlap na vrchol Arnoldhöhe (2 700m) tyčící se přímo nad chatou, na kterém kdysi stávala úplně původní historická chata.

Z Arnoldhöhe se nám naskytly krásné výhledy na plánovaný Ankogel, který už se ale pomalu začínal schovávat do přicházejících dešťových mraků. Raději jsme tedy začali pomalu sestupovat zpět chatě, podrbali ještě pár přítulných ovcí, ale i tak jsme dešti neutekli. Alespoň jsme ale měli záminku dopřát si večer na chatě teplou sprchu.

Závěrem: čtvrtý den etapy jsme urazili celkem 7,3 km, a celkové převýšení bylo cca 900 výškových metrů.